Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նախընտրական դեբատներ

Նախընտրական դեբատներ
04.12.2018 | 01:20
Դիտվել է՝ 13269

Մեկնաբանություններ

­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը